Ga mee met een van onze

Avonturen

Een weekend met de familie in de natuur, kies wat het weekend dat bij jouw past!

Een ervaring samen om nooit te vergeten!

Stichting boskinderen organiseert diverse activiteiten om ouder en kind met de natuur te verbinden. Alle lessen zijn ontworpen om samen een ervaring op te doen om nooit te vergeten en die helpt om een leven te bouwen met meer connectie met de natuur voor zowel ouder als kind. Zie hieronder alle activiteiten en wil je ook voor Boskinderen werken dan is misschien de Bosdocenten opleiding iets voor jou!

Wij organiseren familiekampen, kinderkampen, zomerkampen en ervaringsweekenden door het gehele land

1 april 2023

Een dag dat helemaal in het teken van survival staat. Op deze dag toveren wij het avonturen park van Land van Fluwel in Noord Holland om tot een groot prehistorisch dorp waar jij van alles over survival kunt leren. Zin aan een dag waarin je kunt leven in de natuur? Meld je dan snel aan!

2-4 juni 2023

Tijdens dit familiekamp leer je alles over de jagers en verzamelaars tijd. We gaan niet echt jagen dit weekend maar we leren en ervaren er wel alles over. Zo maken we samen een pijl en boog, een mandje, leren we over eetbare planten en slapen we in ons eigen gemaakte hut. Ben jij er klaar voor? Meld je dan snel aan!

23 juli - 27 juli 2023

Tijdens het zomerkamp ga jij een week meeleven met experts op het gebied van natuur en survival. Inspiratie, avontuur, een week alleen maar buiten, en heel veel primitieve vaardigheden. Met een team vrijwilligers zorgen wij voor een onvergetelelijke ervaring. Dit jaar is het zomerkamp op camping Dijk en Meer.

15 - 25 augustus 2023

Van 15 augustus tot 25 augustus geeft Boskinderen activiiteiten op camping Dijk en Meer. Tijdens dit weekend is er van alles te doen voor kinderen, maar ook voor volwassenen zoals een ijsbad, yoga en nog veel meer leuks. Daarnaast is het ook een heerlijke plek voor vakantie.

15-17 september 2023

Becoming a tribe is het thema van dit weekend. Tijdens dit weekend gaan we onder anderen maskers, kleding, verf maken van natuurlijke materialen. Er zijn diverse acitiviteiten voor jong en oud en het weekend wordt geheel verzorgt. Er zijn ook mogelijkheden om accomodaties te huren.

23 &24 september 2022

Deze 2 dagen staan in het teken van vuur en avontuur. Dit weekend gaan we onder anderen leren hoe je vuur kunt maken door stokjes tegen elkaar te wrijven. Ja echt en jij kan het ook! ook gaan we leren hoe je manden maakt en nog veel meer leuks.