Dee mee in onze

Er is een dorp of community nodig om een kind groot te brengen.

De trainers, mentoren en bosdocenten iinsprireren de kinderen en elkaar door het uivoeren van hun eigen passie en tallenten in en met de natuur.

De ouders (elders) van stichting boskinderen staan klaar voor advies en het delen van hun levenservaring om de community in goede banen te leiden.

Het bestuur van stichting boskinderen zorgt ervoor dat alles dat achter de schermen gebeurd binnen de stichting in goede banen geleid wordt.

5 April, 2020

De boskinderen talenten hebben zelf de survival school gevolgd in hun toen ze jong waren. Ze worden nu opgeleid om zelf inspirerende mentoren of trainers te worden.

10 March, 2020

Vrienden van Boskinderen zijn alle donateurs, sponsoren en ondersteuners die zichtbaar op de site mogen staan. Zonder deze vrienden kan Stichting Boskinderen niet bestaan

3 March, 2020

De vrijwilligeres van Boskinderen helpen ons bij het zomerkamp en andere grote evenementen. Misschien wel het belangrijkste onderdeel van de community