Een paar woorden

Start stichting boskinderen

Geef kinderen de kans van de natuur te houden voordat we ze vragen deze te redden.

Welkom bij Stichting Boskinderen.. Stichting Boskinderen is een non profit organisatie dat mensen verbind met de natuur, de gemeenschap en zichzelf.

Kinderen houden van natuur en willen van nature leren hoe je kunt leven in de natuur. Ze willen zoveel mogelijk zelf doen en ervaren. Ze zijn dol op avontuur, spannende en nieuwe doen en leren. Het is niet alleen leuk, het is ook onmisbaar in een gezonde ontwikkeling op fysiek, mentaal, emotioneel en sociaal niveua. Spelen, avonturen beleven en leren leven in de natuur helpt de kinderen om zelfvertrouwen te krijgen, creativiteit te vergroten, kritisch en oplossinggericht te denken, zelfwaarde te vergroten en zelfstandig te worden

Boskinderen zet zich al jaren in voor avontuurlijk, leerzaam en uitdagend natuur onderswijs. Buiten wordt weer leuker en spannender als binnen!

Kom voor ons werken

Wil jij voor een organisatie werken die echt een impact wil maken in deze wereld. Wil jij jouw talenten inzetten om kinderen en families een onvergetelijke tijd met de natuur te geven.

Our partners