Kom naar Familiekamp

Jagers en Verzamelaars

Familie
kamp Jagers en verzamelaars

Op een prive terrein van de Boswachter uit Hellendoorn kan jij met je familie ervaren hoe het is om primitief in het bos te leven ten tijde van het jagers en verzamelaars tijdperk.

Geef ervaring geen materie

Bekijk de beelden voor een impressie van het familiekamp

Familiekamp primitief

Tijdens dit familiekamp ga je samen met je familie primitief leren leven in het bos.

Tijdens dit kamp maak je jouw eigen slaapplaats met jouw familie waar je ook gaat slapen. We gaan onze eigen borden en bestek maken, ervaren diverse ceremonies waaronder een zweethut en leren van alles over het leven in de natuur. Een unieke ervaring voor de hele familie.

Wanneer

Van vrijdagmiddag 16.00 uur tot en met zondagmiddag 15.00 uur. Het vind plaats in Hellendoorn. Vanaf de Wilgenwaerd start de kaart en kompas tocht van ongeveer een uur. We komen dan op een privélocatie mdden in het bos. Je slaapt met je familie in een shelter die je zelf met onze hulp zal maken.

Wat

Het survival weekend laat jullie ervaren hoe het is om duizenden jaren geleden te leven ten tijde van het jagers en verzamelaars tijdperk. We zijn midden in het bos en slapen in onze zelfgemaakte hut. We leren samen hoe je vuur kunt maken, koken, verzamel bakjes, touw maken en nog veel meer spannende dingen zoals bijvoorbeeld pijl en boog maken.

(Groot) Ouder & Kind:    € 300,-
Extra Kind                         150,-
Extra (Groot)Ouder        € 150,-
Na aanmelding ontvang je van ons een paklijst. Hierin staan de spullen die je mee moet nemen.

Eten en aanmelding

Wil je je aanmelden of heb je een vraag?
Stuur een e-mail naar info@stichtingbokinderen.nl of vul ons contact formulier in.