Word een

Jouw hulp kan veel invloed hebben op de toekomst.

Een bosdocent geeft perspectief, een sponsor geeft de mogelijkheid.

Stichting Boskinderen is op zoek naar sponsors.

Stichting boskinderen is in 2020 opgericht door Egon Bloem, Leon Bakker en Louren van Buren. Beide hebben nu succesvol een eigen survival school voor kinderen, families en volwassenen opgebouwd. Samen geven ze al aan ruim 50 kinderen les. De vraag uit het hele land is groot.

De stichting is opgericht om meer impact in Nederland te kunnen maken. Ieder kind hoort natuur les te krijgen en hier gaat Stichting boskinderen voor zorgen.
Dit gaan we doen door zelf een community te starten waar mentoren, trainers, elders en talenten zich bij aan kunnen sluiten.
We leidden bosdocenten op, niet alleen om een goede mentor en trainer te worden maar ook hoe ze zelf hun eigen natuur school kunnen starten vanuit hun passie en talenten.

Wij willen dat kinderen weer buiten spelen, avontuur leren maken en zien en ervaren wat je allemaal kunt doen met de natuur. Met als doel dat ze van de natuur gaan houden en dit invloed kan hebben op de beslissingen die ze als volwassenen kunnen maken.

Meer informatie

Wil je meer informatie of een afspraak maken om elkaar eens te ontmoeten maak dan even een afspraak met ons.

Onze sponsoren