Dit is ons

Coronabeleid

Buitenlucht is het beste medicijn

Wij vinden het belangrijk dat iedereen ondanks de corona maatregelen nog veel buiten is. Frisse lucht, de rust van de natuur, bosgeuren, wandelen, spelen. Dit zijn onwijs belangrijke elementen voor onze gezondheid.

Wij passen (binnen bepaalde mate) de lessen en kampen aan de dan geldende regels aan. Tijdens onze evenementen zorgen wij voor meer mogelijkheden handen te wassen en vragen we je bij duidelike symptonen niet te komen

Survival School

In kleinere groepen, verdeeld in groepjes gaan we elk weekend aan de slag. We spelen, sluipen, leren, ontdekken over de natuur in de diverse weersomstandigheden.  Stichting Boskinderen heeft besloten les te geven omdat de lessen plaats vinden in de buitenlucht, op 1,5 meter afstand kunnen plaatsvinden, in subgroepjes gegeven kan worden.
Als toekomstige lessen niet door kunnen gaan krijg je jouw geld terug.

Familiekampen

Op het familiekamp werken we allemaal vanuit ons eigen basiskamp. Het programma wordt aangepast aan de huidige corona maatregelen. Bij striktere regels gaan bijvoorbeeld de instructeurs bij de familie’s langs en veranderen de groepsactiviteiten in familieactiviteiten. Mocht het familiekamp niet plaatskunnen vinden door vergunningen of de maatregelen krijg je uiteraard je geld terug.

Zomerkamp

Tijdens het zomerkamp leren we hoe de native americans handelden tijdens een griepepedimie of andere ziektes die vroeger voor kwamen. Wij handelen ook zo tijdens ons kamp. Dit betekend subgroepen met hun eigen bosdocent, eigen basiskamp, eigen toileten en douches etc.
Als het zomerkamp niet door kan gaan door de maatregelen krijg je jouw geld terug.

Scholen programma's

Zo simpel is het. Wij bieden de leukste en avontuurlijkste activiteiten aan. We snappen dat een activiteit boeken nu een risico is. Daarom annuleren wij gratis! Voor meer informatie over activiteiten voor scholen neem gerust contact met ons op.

Heb je vragen over ons beleid?

Neem gerust contact met ons op.