Stichting BOskinderen

Blog 1

Vrede, vreugde, liefde en een doel in het leven.

Als wij naar de maatschappij, de scholen en de kinderen van vandaag kijken zien we dat kinderen voornamelijk leren hun denkgeest te ontwikkelen. Kinderen leren haast niets over hun bewustzijn, creativiteit, relatie tot natuur en hun spirituele behoeften. Kinderen verliezen hierdoor hun connectie met de aarde en hiervoor in plaats bouwen ze een band op met bijvoorbeeld elektronica.

Het is onze verantwoordelijkheid als ouders en  (bos)docenten om kinderen weer met hun voeten op de aarde te zetten. Zo kunnen we ze de echte vreugdes van het leven leren. Vrede, vreugde, liefde en een doel in het leven.  We horen kinderen te leren dat ze een geheel van de schepping zijn en een deel van het geheel.

We moeten kinderen inspireren om te denken en te handelen vanuit hun hart. Kinderen zijn de toekomst en zonder kinderen met een band met de natuur kan er geen toekomst zijn!

Kom voor ons werken

Houd jij van schrijven, ben jij goed met sociale media en het maken van reclame? Denk jij Stichting Boskinderen in heel Nederland bekend te maken? Wij zoeken jou!

Onze sponsoren