Het

Shadow Scout Weekend

Voor het grootste avontuur van je leven

Shadow Scout weekend

Tijdens dit weekend nemen we je mee in het leven van de Shadow Scout.

Je leert diverse sluiptechnieken, vechttechnieken, camouflage technieken en hoe de scout leefde en zijn stam beschermde. Dit weekend zit vol met Scout trainingen, avondmissies en spellen en is geschikt voor jong en oud.

De scout leeft buiten de stam, daarvoor moet hij alle aspecten van survival volledig beheersen. Hij kan ongezien, ongehoord en onopgemerkt door het landschap bewegen. Hij beschermt de stam indien nodig, verkent onbekende plekken en brengt verslag uit aan de stam.

Ben jij klaar voor dit avontuur? Ben je niet bang om vies te worden, houd je van verstoppertje, kan je goed sluipen wacht dan niet langer en ga mee met ons op dit avontuur.

Prijs: 150 euro per persoon. Inclusief overnachting, avondeten en thee, koffie en frisdrank.

Een kleine impressie